Primăria Comunei Mociu

Cluj county

Anexa nr.4 la Normele metodologice

LISTA BUNURILOR CE CONDUC LA EXCLUDEREA ACORDĂRII

UNOR DREPTURI DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Bunuri imobile
1. Clădiri sau alte spaţii locative în afara locuinţei de domiciliu şi a anexelor gospodăreşti
2. Terenuri de împrejmuire a locuinţei şi curtea aferentă și alte terenuri intravilane care depăşesc 1.000 mp în zona urbană şi 2.000 mp în zona rurală            
 

Bunuri mobile*
1. Autoturism/autoturisme și/sau motocicletă/motociclete cu o vechime mai mică de 10 ani cu excepţia celor adaptate pentru persoanele cu handicap sau destinate transportului acestora sau persoanelor dependente precum şi pentru uzul persoanelor aflate în zone greu accesibile
2. Mai mult de un autoturism/motocicletă cu o vechime mai mare de 10 ani
3. Autovehicule: autoutilitare, autocamioane de orice fel cu sau fără remorci, rulote, autobuze, microbuze
4. Şalupe, bărci cu motor, scutere de apă, iahturi, cu excepţia bărcilor necesare pentru uzul persoanelor care locuiesc în Rezervaţia Biosferei ”Delta Dunării”
5.Utilaje agricole: tractor, combină autopropulsată
6.Utilaje de prelucrare agricolă: presă de ulei, moară de cereale
7.Utilaje de prelucrat lemnul: gater sau alte utilaje de prelucrat lemnul acţionate hidraulic, mecanic sau electric
(*)Aflate în stare de funcţionare
 

Depozite bancare
1. Depozite bancare cu valoare de peste 3000 lei
 

Terenuri /animale și/sau păsări
1. Suprafețe de teren, animale și păsări a căror valoare netă de producție anuală depășește suma de 1.000 euro pentru persoana singură, respectiv suma de 2.500 euro pentru familie
 

DOCUMENTE NECESARE  ÎN VEDEREA ACORDĂRII  ALOCATIEI PENTRU SUSTINEREA FAMILIEI
 

1. Cerere;
2. Livret de familie (original şi copie);
3. C.I./B.I. (original şi copii, aflate în termenul de valabilitate);

4.Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani, (original şi copie);

5. Certificat de casătorie, hotarâre de divorţ, certificat de deces, după caz (original şi copie);
6. Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii ;
7. Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi cu mentiunea daca repeta anul scolar si daca beneficiaza de bursa sau nu;
8.Talon – mijloace de transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
9.Adeverinţă de la registrul agricol;
10. Adeverinţă de la Administraţia Financiară Cluj ( persoane peste 16 ani );

11. Acte de proprietate pentru locuinta
12. un dosar plic.

 

ATENŢIE !!!
          Potrivit art.8 alin(3) din Lg.416/2001, în cazul în care familia sau persoana singură are în proprietate cel putin unul dintre bunurile cuprinse în lista bunurilor care nu sunt considerate de strictă necesitate pentru nevoile familiei (ex: o altă locuinţă în afară celei de domiciliu, mijloace de transport cu o vechime mai mică de 10 ani, utilaje agricole, teren intravilan ce depăşeşte 2000 m², depozite bancare cu o valoare mai mare de 3000 lei, etc.) aceasta nu poate beneficia de ajutor social.

Venitul lunar net pe membru de familie trebuie să fie mai mic de 530 lei.


          Este obligatoriu din 3 în 3 luni să prezentaţi:

- adeverinta de la ANAF Cluj (finante)

- adeverinte de la scoala pt copiii scolarizati
          În cazul în care intervin modificări cu privire la componenţa familie şi/sau a veniturilor realizate de membrii acesteia, titularul are obligaţia ca, în termen de maximum 15  zile, să comunice în scris primarului modificările intervenite.

FORMULARE
Anexa 1 - CERERE – DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE pentru acordarea unor drepturi de asistenţă socială

Anexa 2 - CERERE – DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE pentru modificarea cererii de acordare a unor drepturi de asistenţă socială sau pentru acordarea unor noi drepturi

Declarație - Acord prelucrare date cu caracter personal.